آموزشی

عمومی

آموزشی

عمومی

  • ۰
  • ۰

چگونه شکرگزار باشیم

پس چگونه می‌توانید آن نوسان 10 درصدی را تنها منبع شادی شما نباشد؟ چگونه می توانید خود را از شکرگزاری همسرتان در یک ثانیه و در نگاه بعدی به همه چیزهایی که شما دو نفر باید روی آنها کار کنید، نگه دارید؟ چگونه می توانید به جای جستجوی خوشبختی، توسط قدردانی هدایت شوید؟

Steindl-Rast توضیح می دهد: "این یک روش بسیار ساده است." "این خیلی ساده است که در واقع همان چیزی است که وقتی یاد گرفتیم از خیابان عبور کنیم، در کودکی به ما گفته می شد. بایست. نگاه کن. برو. همین."آموزش نرم افزار

هنگامی که از الی خواسته شد در ازدواج خود بایستند و به چیزی فکر کنند که برای آن سپاسگزار هستند، الی* پاسخ داد: "من دوست دارم تمام موهای خاکستری و چین و چروک های او را ببینم، زیرا می دانم زمانی که من با او بودم اتفاق افتاده است. می دانم که من تنها هستم. چه کسی می داند آنها کجا هستند. من او را با موهای خاکستری و چین و چروک بیشتر از زمانی که جوانتر بود دوست دارم." هم او و هم همسرش کارل اعتراف می‌کنند که این چیزی نبود که قبل از ازدواج به آن فکر می‌کردند، اما آنها متوجه شده‌اند که روند پیر شدن با هم را گرامی می‌دارند.7 نکته و ترفند اندروید برای استفاده

همانطور که Steindl-Rast می گوید، وقت گذاشتن برای توقف و قدردانی یک مفهوم نسبتاً ساده است و وقتی این کار را انجام دهید، می توانید تأثیر مثبتی در ازدواج خود داشته باشید. پس از انجام این کار، او خاطرنشان می کند که "کار بعدی این است که نگاه کنید. شما نگاه می کنید. چشمان خود را باز می کنید. گوش های خود را باز می کنید. بینی خود را باز می کنید. تمام حواس خود را برای این غنای شگفت انگیزی که به ما داده شده است. پایانی برای آن نیست، و این چیزی است که زندگی به معنای لذت بردن است - لذت بردن از آنچه به ما داده شده است.

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • samin bagheri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی