آموزشی

عمومی

آموزشی

عمومی

  • ۰
  • ۰

1. ورزشکاران برندهای خودشان هستند (یا سفیران برند)

اگرچه همکاری ورزشکاران با برندها مطمئناً تازگی ندارد، اما سطح سفیر برند و مشارکت ورزشکاران در این برندسازی در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

به عنوان مثال، کریستیانو رونالدو اخیرا با Therabody، یک برند سلامتی که به دلیل محصول Theragun خود شناخته شده است، شریک شد. به عنوان بخشی از این قرارداد، رونالدو مسئول ترویج مزایای این محصول با تأکید ویژه بر نحوه گنجاندن آن به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگتر برای «کنترل سلامتی و بهبودی» است.تناسب اندام را حفظ کنیم

2. ارز دیجیتال

در رابطه با موارد فوق، بازاریابی ورزشی نیز در سال‌های اخیر به شدت به استفاده از ارزهای رمزپایه پرداخته است. در واقع، طبق گفته Morning Consult، کریپتو به سریع‌ترین بخش حمایت مالی در ورزش تبدیل شده است. این قطعاً همه تبلیغات ارزهای دیجیتال را در طول Super Bowl توضیح می دهد، اینطور نیست؟

یکی از نمونه های برجسته باید این واقعیت باشد که مرکز سابق Staples در لس آنجلس اخیرا توسط Crypto.com خریداری شده است. اما این اولین معامله در نوع خود نیست: FTX 135 میلیون دلار برای تغییر نام American Airlines Arena در میامی نیز پرداخت کرد.

Crypto.com حتی با امضای قراردادی با UFC به پوشاک ورزشی دست پیدا کرده است تا چهره آن بر روی انواع لباس های رزمی ظاهر شود.

اما فراتر از عمل صرف زدن یک نام بر روی یک ساختمان، ارز دیجیتال به عنوان وسیله ای برای پرداخت بلیط رویدادهای ورزشی نیز پذیرفته شده است. برخی از ورزشکاران حتی درخواست می کنند حقوق خود را به صورت کریپتو پرداخت کنند.چه چیزی از پزشک خود بپرسید؟

ساکرامنتو کینگز NBA از سال 2014 شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت بلیت کرد. از آن زمان، Oakland A's لیگ برتر بیسبال و San Jose Sharks از NHL شروع به پذیرش پرداخت بلیط به صورت رمزنگاری کردند. بهترین روش های پرداخت کریپتو که در حال حاضر پذیرفته شده اند عبارتند از بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین.

  • ۰۱/۰۷/۲۵
  • samin bagheri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی